NEWSLETTER
Εγγραφείτε τώρα για να λαμβάνετε κάθε πρωί τα νέα από το emediaPRESS.gr
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ : Πολιτική
Πέμπτη 28/3/2024
Στο Περιφερειακό Συμβούλιο της Τετάρτης 27/3 έθεσα ερωτήματα για το πολύπαθο οδικό δίκτυο της Εύβοιας με έμφαση στον Νότιο Κεντρικό άξονα. Η επερώτηση ήταν ως εξής:
«Το οδικό δίκτυο της Εύβοιας είναι πάντα ο πρωταγωνιστής σε όλες τις δημοσκοπήσεις που αφορούν τα προβλήματα του Νομού την τελευταία 20ετία. Οι πολίτες αυθόρμητα το αναφέρουν πρώτο σε κάθε ερωτηματολόγιο.
Δυστυχώς στην προηγούμενη 5ετία Περιφερειακής Αρχής βιώσαμε πολλές υποσχέσεις ακόμη και δια στόματος Πρωθυπουργού και από τον Περιφερειάρχη για εκκίνηση μεγάλων οδικών έργων (Παράκαμψη Χαλκίδας από το 2020, Παράκαμψη Βασιλικού & Αμαρύνθου από το 2021 κλπ) και τίποτα δεν επαληθεύθηκε. Αντίθετα ζήσαμε και φυσικές καταστροφές που επιδείνωσαν το πρόβλημα. Δόθηκαν πολλά χρήματα για έργα με την διαδικασία του κατεπείγοντος, είτε όχι, για τον Βορειοκεντρικό οδικό άξονα και συγχρόνως υπάρχει πλήρης αφωνία για τον Νοτιοκεντρικό οδικό άξονα που είναι σε πολλά σημεία επικίνδυνος.
Το αποτέλεσμα του τραγικού οδικού δικτύου στην Στερεά Ελλάδα και ειδικότερα στην Εύβοια είναι η Περιφέρεια Στερεάς να είναι τέταρτη σε αυτοκινητιστικά δυστυχήματα και δεύτερη σε θανάτους.
Παρακαλώ πολύ να μας δώσετε απαντήσεις στα παρακάτω ερωτήματα:
Δυστυχώς οι απαντήσεις που έλαβα ήταν απογοητευτικές. Καμία αναφορά σε καμία νέα χρηματοδότηση. Καμία ελπίδα για την υλοποίηση παρακάμψεων Βασιλικού και Αμαρύνθου. Καμία δέσμευση για συντήρηση και οδική ασφάλεια του υπάρχοντος δικτύου Χαλκίδα-Κύμη και Λέπουρα-Κάρυστος. Έλαβα σαν απάντηση την επίμονη αναφορά στο Στόμιο-Πλατάνα που είναι ημιτελές και στο Λέπουρα-Ν.Στύρα που θα παραδοθεί το μισό!
Δυστυχώς η θητεία Μπακογιάννη-Σπανού είναι τραγική για το οδικό δίκτυο της Εύβοιας.